του Hans Drager
“Λέω ότι ενεργούμε εμείς όταν συμβαίνει κάτι μέσα ή έξω από εμάς, του οποίου είμαστε η επαρκής αιτία, δηλαδή όταν, από τη φύση μας, προκύπτει μέσα ή έξω από εμάς κάτι, το οποίο μπορεί να κατανοηθεί σαφώς και ευκρινώς μόνο μέσω αυτής. Και αντιθέτως, λέω ότι υποφέρουμε εμείς όταν συμβαίνει κάτι μέσα μας ή προκύπτει από τη φύση μας, του οποίου εμείς δεν είμαστε παρά μόνο μερικό αίτιο.” Σπινόζα, Ηθική, Μέρος ΙΙΙ (Για τα πάθη).
Στη συνέχεια, θα αναπτυχθεί πώς και υπό ποιες συνθήκες μπορεί να υπάρξει αποτελεσματική αντίσταση ενάντια στον αναγκαστικό εμβολιασμό που σχεδιάζεται υπό το πρόσημο της λεγόμενης κρίσης Corona και ήδη πραγματοποιείται εναντίον μεμονωμένων πληθυσμιακών ομάδων. Για το σκοπό αυτό, γίνεται πρώτα αναφορά σε άρθρο που αναδημοσιεύθηκε στις 08.07.2021 στην ιστοσελίδα ΞΑΣΤΕΡΙΑ με τίτλο “Εμβόλια και γενετική μηχανική. Μερικές αναγκαίες διευκρινίσεις”, όπου θα διευκρινίσουμε ποιοι ακριβώς είναι οι μηχανισμοί δράσης των εμβολίων που βασίζονται στη γενετική μηχανική. Στη συνέχεια συζητείται η μυθοπλασία της “αυτοδιάθεσης” στο κοινωνικό της πλαίσιο σε σχέση με τον αναγκαστικό εμβολιασμό. Τέλος, δύο κείμενα θα αξιοποιηθούν για την παροχή συγκεκριμένης υποστήριξης της αντίστασης κατά του αναγκαστικού εμβολιασμού.
I. «Βρήκαμε τρόπο να χακάρουμε το ανθρώπινο λειτουργικό σύστημα…»
Εκτός από την απαρίθμηση ορισμένων από τις βλάβες που ήδη έχουν προκληθεί με τα εμβόλια προϊόν της γενετικής, το άρθρο “Εμβόλια και γενετική μηχανική. Μερικές αναγκαίες διευκρινίσεις” ρίχνει επίσης φως σε όσα έχουν γίνει γνωστά σχετικά με τους νέους μηχανισμούς δράσης των εμβολίων που βασίζονται σε γενετικά συστατικά: «Ενώ δηλαδή όλα ανεξαιρέτως τα εμβόλια μέχρι και σήμερα, εισήγαγαν τα ίδια τον ιό ή το περίβλημά του, τώρα τα ανθρώπινα κύτταρα αξιοποιούνται ως εργοστάσια παραγωγής παθογόνων με τα ενδεχόμενα ανοσολογικών καταστροφών να είναι ανοιχτά».
Τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Το δήλωσε «περιχαρής για το mRNA» ο εικεφαλής της Moderna, της κατασκευαστικής του εταιρίας ήδη το 2008: «βρήκαμε τρόπο να χακάρουμε το ανθρώπινο λειτουργικό σύστημα…»
Το «ανθρώπινο λειτουργικό σύστημα», δηλαδή το ανοσοποιητικό του σύστημα!
Ας ακούσουμε και τον Ugur Sahin, ιατρός και διευθύνοντα σύμβουλο και ιδιοκτήτη της BionTech, της κατασκευαστής εταιρίας του άλλου εμβολίου mRNA, το «Comirnaty», να το παραφράζει αυτό όταν παρουσίασε τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας του τον Μάιο του τρέχοντος έτους: «Στόχος μας είναι να γίνουμε η παγκόσμια δύναμη της ανοσοθεραπείας στον 21ο αιώνα».
Και ποια είναι τα στοιχεία; Η εταιρεία βιοτεχνολογίας BionTech στο Mainz Γερμανίας, ‘business partner’ της αμερικανικής Pfizer, πέτυχε καθαρά κέρδη 1,1 δισεκατομμυρίων ευρώ το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2020 (366,9 εκατομμύρια), αυτό σημαίνει τριπλασιασμό.
Με τα λόγια του Κάρολου Μαρξ: «Το κεφάλαιο το τρομάζει η έλλειψη κέρδους, ή το πολύ μικρό κέρδος, όπως το κενό τρομάζει τη φύση. Όταν το κεφάλαιο έχει το ανάλογο κέρδος, γίνεται τολμηρό. Με δέκα τα εκατό κέρδος, αισθάνεται τον εαυτό του σίγουρο και μπορεί να το χρησιμοποιήσει παντού· με 20% γίνεται ζωηρό· με 50% γίνεται θετικά τολμηρό· με 100% τσαλαπατάει όλους τους ανθρώπινους νόμους· με 300% δεν υπάρχει έγκλημα που να μη ριψοκινδυνεύει να το διαπράξει, ακόμα και με κίνδυνο να πάει στην κρεμάλα» Κ. Μάρξ, Το Κεφάλαιο, Τόμος Πρώτος.
Όπως καταλαβαίνετε, ο εμβολιασμός είναι το business model της τάξης των γιατρών/ερευνητών και μετόχων των φαρμακευτικών εταιρειών τους και φέρνει δισεκατομμύρια στα ταμεία τους (ένα μόνο δραστικό συστατικό για όλο τον κόσμο – ή κατά όλου του κόσμου!). Υπάρχουν ήδη πολλοί εμβολιασμοί και θα υπάρξουν ακόμη περισσότεροι.
Ακόμα, όσον αφορά την ιδιαιτερότητα του εμβολίου γενετικής βάσης, πράγμα που επισημαίνει και το άρθρο, σε όποιον εμβολιάζεται τώρα, και αυτό σημαίνει ότι του χορηγείται «γονιδιακή θεραπεία», μπορεί από εδώ και στο εξής οποιοσδήποτε ιός, όσο ακίνδυνος και αν είναι, που εισέρχεται στο σώμα, να μεταλλαχθεί από το προηγουμένως εμβολιασμένο «εργοστάσιο γενετικών ουσιών» σε θανατηφόρο υπερόπλο.
Αν υποθέσουμε ότι όντως λειτουργεί έτσι, τότε είναι ο εμβολιασμός και ο εμβολιασμένος, ένας γενετικός μηχανισμός δράσης που παράγει πάντα νέες και πιο επιθετικές παραλλαγές.
Η πυρηνική ενέργεια πωλήθηκε ως ακίνδυνη και ασφαλής. Μετά ήρθε το Τσερνομπίλ. Το Τσέρνομπιλ της βιομηχανίας εμβολιασμού δεν έχει ακόμη έρθει. Θα πραγματοποιηθεί σε μεμονωμένα άτομα και θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια να καλυφθεί η σχέση μεταξύ της βλάβης και των προηγούμενων εμβολιασμών.
ΙΙ. «Όταν εξυπηρετεί τον σκοπό της υγείας …»
Παρά το θετικό γεγονός ότι το άρθρο ρίχνει κάποιο φως στον μαζικό εμβολιασμό που βρίσκεται σε εξέλιξη και ο οποίος αναμένεται να μετατραπεί σε υποχρεωτικό εμβολιασμό με εμβόλια γενετικής τεχνικής το ερχόμενο φθινόπωρο, το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει ότι ο καθένας είναι «ελεύθερος» να αποφασίσει – με βάση των πληροφοριών που παρέχονται στο άρθρο – αν θα εμβολιαστεί ή όχι, είναι όχι μόνο λάθος αλλά και ανεύθυνο για μια αριστερή και αναρχική εφημερίδα που αποτελεί και την πηγή του εν λόγω άρθρου.
Όταν πρόκειται για τον εμβολιασμό και προπαγανδίζεται η “αυτοδιάθεση” (εδώ από τους πρωταγωνιστές της δικτατορίας του εμβολιασμού, λοιμωξιολόγους, ιολόγους, ιατρικές συμβουλευτικές επιτροπές από τον ΠΟΥ μέχρι τις εθνικές κυβερνήσεις, καθώς και από τους δημοσιογράφους του “τίνος το ψωμί τρώω, τίνος το τραγούδι τραγουδώ” που διαδίδουν πρόθυμα τις εξαγγελίες τους στα μέσα μαζικής ενημέρωσης), θα πρέπει να θυμόμαστε ότι κάθε άνθρωπος είναι παγιδευμένος σε ένα πλέγμα περιορισμών, εκπαιδευμένων συνηθειών σκέψης και αόρατων εξαρτήσεων (με πρώτη και καλύτερη τη δεισιδαιμονία της ΥΓΕΙΑΣ!). ). “Οι άνθρωποι δεν φοβούνται τα πράγματα, αλλά τις απόψεις τους για τα πράγματα” (Επίκτητος, 2000 χρόνια πριν).
Ή, όχι τόσο πολύ πίσω στο παρελθόν:
«Όταν εξυπηρετεί το σκοπό της υγείας, εκατομμύρια κόσμου βρίσκονται σε ετοιμότητα και τελούν υπό διάθεση ως πειραματόζωα έως ο προκαθορισμένος αριθμός να έχει καταμετρηθεί ένα προς ένα, και ο καθένας που έχει κληρωθεί «κατά τύχη» πρωτίστως σκέφτεται την δική του υγεία, τη ζεστή ζωή, την εικόνα του, και διερωτάται: «Γιατί εγώ; Γιατί σε μένα και όχι σε κάποιον άλλο;» Και σκέφτεται πάλι την δική του υγεία, όταν αποφασίσει σιωπηλά: «Εσύ να πεθάνεις σήμερα, εγώ όμως όχι, δεν θα πεθάνω πριν από αύριο». ‘Σοφίες’ από τα ΓΚΟΥΛΑΓΚ. Ποιος όμως από τους αντιφρονούντες της Ανατολής και ποιος από τους αντιφρονούντες της Δύσης είναι κιόλας έτοιμος να περιφρονήσει την υγεία στην πράξη, παρευθύς από το ξεκίνημα;» [Από ‘Αριθμοί και Υπεράριθμοι’, βλ. στη βιβλιοθήκη της ΑΠΑΤΡΙΣ] https://apatris.info/arithmoi-kai-yperarithmoi/ .
Ακόμη μια φορά: H υγεία είναι μια πέρα για πέρα αστική έννοια. Το κεφάλαιο στο σύνολό του θεσπίζει έναν μέσο κανόνα για την εκμεταλλευσιμότητα του εμπορεύματος της εργατικής δύναμης. Από τη μία πλευρά, η υγειονομική περίθαλψη έχει το καθήκον να αυξήσει αυτό το πρότυπο, και από την άλλη πλευρά, να ξεδιαλέξει το εργατικό δυναμικό που δεν ανταποκρίνεται πλέον στο πρότυπο και να το συντηρεί με τον πιο οικονομικό τρόπο – ή, όπως στο Τρίτο Ράιχ, να το εξοντώσει ανοιχτά, ή, όπως σήμερα, να το εξαλείψει μέσω της διαφορικής ευθανασίας*. Το να είσαι υγιής σημαίνει επομένως ότι είσαι εκμεταλλεύσιμος.
* Διαφορική ευθανασία σημαίνει τη σχεδιασμένη και συστηματική μαζική καταστροφή της ζωής, η οποία ‘αξίζει’ την ονομασία “διαφορική ευθανασία” ακριβώς λόγω της διακριτικής και δύσκολα ορατής (“επιστημονικής”) επιλογής αυτών που πρόκειται να καταστραφούν και της ελεγχόμενης ταχύτητας αυτής της διαδικασίας καταστροφής. (βλ. Σοσιαλιστική Κοινότητα Ασθενών, SPK – Turn Illness into a Weapon, 1972) http://www.spkpfh.de/SPK_Turn_illness_Contents.htm .
Επομένως, δεν τίθεται θέμα “αυτοδιάθεσης”, εκτός αν διεκδικείται ΚΑΤΑ της υγειονομικής τρομοκρατίας, όπως αυτή δυστυχώς δεν καταγγέλλεται ως τέτοια από την κρατικοδίαιτη αριστερά, δηλαδή εάν διεκδικείται ΚΑΤΑ της καταπιεστικής προπαγάνδας υπέρ του εμβολιασμού, η οποία καταφεύγει ακόμη και στα μέσα του εκβιασμού και του εξαναγκασμού για να κάνει τους “απρόθυμους για εμβολιασμό” να κάμψουν τη δικαιολογημένη απροθυμία τους.
Το δόγμα που επικρατεί στην αστική κοινωνία είναι ότι η ελευθερία τελειώνει εκεί όπου αρχίζει η ελευθερία του άλλου. Μια τέτοια ελευθερία αντιλαμβάνεται τον άλλον ως περιορισμό των δικών μας δυνατοτήτων. Αντίθετα, θα πρέπει να θυμηθούμε τον Μπακούνιν, ακόμα κι αν κινδυνεύουμε να γίνουμε κόκκινο πανί για κάποιους. Η ιδέα του για την ελευθερία αρχίζει μόνο από εκεί που την εγκαταλείπει η αστική τάξη – από τον άλλον. Αντιτείνει στον αστό ότι η ελευθερία μπορεί στην πραγματικότητα να δημιουργηθεί μόνο από τον άλλον, δηλαδή συγκροτείται από την κοινωνία και δεν περιορίζεται από αυτήν.
Με τα δικά του λόγια: “Πρόκειται για την ελευθερία των άλλων, η οποία επεκτείνει τη δική μας ελευθερία κατά προσέγγιση στο άπειρο”.
Η μεγαλύτερη πρόοδος θα ήταν αν η ανθρωπότητα – επίσης μέσω των νέων δυνατοτήτων – ενωνόταν για να σχηματίσει ένα αυτοπεποίθητο «εμείς» που θα έβαζε την ελευθερία και την αυτοδιάθεση του ατόμου στη θέση της ετερονομίας. Όμως, ενόψει της συστηματικής πλύσης εγκεφάλου που ασκούν οι γιατροί και οι κατασκευαστές εμβολίων, κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί σοβαρά ότι το θέμα του υποχρεωτικού εμβολιασμού συνιστά μια “ελεύθερη” απόφαση.
Πιστεύω επίσης ότι αυτά τα ζητήματα, επειδή στην πραγματικότητα είναι πολύ βαρύ φορτίο για το μεμονωμένο άτομο, μπορούν βασικά να αντιμετωπιστούν μόνο μαζί με άλλους. Και υπάρχουν πολλοί που περιπλανώνται μοναχικά στη σκοτεινή κοιλάδα. Πού είναι οι άλλοι με τους οποίους μπορεί κανείς να μιλήσει με αυτοπεποίθηση για τέτοια πράγματα; Πού είναι το κοφτερό σπαθί της πραγματικής γνώσης που είναι επειγόντως απαραίτητο για να δούμε μέσα από τις παγίδες της αποξένωσης;
Τα πράγματα έχουν ως εξής: Αν δει κανείς πιο προσεκτικά τα μέτρα που επιβλήθηκαν με πρόσχημα την καταπολέμηση του λεγόμενου κωρονοϊού υπό την αιγίδα του ΠΟΥ, από την στιγμή που άρχισαν όλα αυτά, όλοι μας, είτε γυναίκες είτε άνδρες, είτε νέοι είτε ηλικιωμένοι, είτε εργάτες είτε υπάλληλοι είτε δημόσιοι υπάλληλοι, είτε οδηγοί αυτοκινήτων είτε ποδηλάτες, είτε ερασιτέχνες κηπουροί, είτε οπαδοί του ποδοσφαίρου, είτε φίλοι, είτε φίλες, είτε παντρεμένοι, είτε χήροι, είτε διαζευγμένοι κ.λπ., όλοι εντασσόμαστε μόνον σε δύο κύριες ιδιότητες: διασκορπιστής μόλυνσης και μολυσμένος. Με αυτό το πέρασμα στο καθεστώς του ΑΣΘΕΝΗ, χάσαμε ταυτόχρονα όλα μας τα δικαιώματα. Ακόμα και οι εμπειρίες μας, η ζωή μας, οι γνώσεις μας, οι δεξιότητές μας δεν υπάρχουν πια, και αυτά που λέμε, εννοούμε και θέλουμε, είναι άσχετα. Είμαστε πλέον ανίκανοι και χρειαζόμαστε κάποιον να μας πει τι να κάνουμε. Αυτοί είναι οι γιατροί. Οφείλουμε να ακολουθήσουμε το πρόσταγμά τους.
Ποιος θα τολμούσε ή θα επεδίωκε να διαμαρτυρηθεί; Εξάλλου, η ιατρική και η επιστήμη «είναι ουδέτερες και αντικειμενικές» και θέλουν μόνο το καλύτερο για εμάς. Αυτό το καλύτερο της επιστήμης (η ελίτ των πυρηνικών φυσικών!) έχει ήδη πάρει τη μορφή ατομικών βομβών στη Χιροσίμα και το Ναγκασάκι. Ή εκείνο ενός στρατοπέδου συγκέντρωσης, του στρατοπέδου συγκέντρωσης Άουσβιτς (ο Δρ Μένγκελε στέλνει τους χαιρετισμούς του).
Αυτοί που θέλουν να το επιβάλουν και να αποσιωπήσουν κάθε αντίφαση, λένε “ιατρική επιστήμη”. Κι όταν αυτό δεν επαρκεί, υπάρχουν πρόστιμα, αστυνομικές περιπολίες. Και εκείνοι που έχουν περιέλθει στο καθεστώς των ασθενών, δηλαδή εκτός νόμου, τι κάνουν; Συνθηκολογούν και υποτάσσονται!
Η Σοσιαλιστική Κοινότητα Ασθενών (SPK) (1970 και έπειτα) περιέγραψε εύστοχα αυτό το γεγονός στο βιβλίο της: SPK – Aus der Krankheit eine Waffe machen (SPK – Να μεταβάλουμε την αρρώστια σε όπλο), ως εξής:
“Στην ασθένεια και στην κατάσταση του ασθενούς, το άτομο βιώνει έντονα τον ολικό του ρόλο ως αντικείμενο στην ανυπεράσπιστη κατάσταση, την απομόνωση και την απουσία δικαιωμάτων. Η ανικανότητά του να δράσει γίνεται αισθησιακά βέβαιη στην ανάγκη του για περίθαλψη… Ο ασθενής δεν έχει κανένα απολύτως δικαίωμα να ελέγχει ή έστω να καθορίζει το αν ή ακόμη και το πώς της αγωγής του, την υλική βάση της οποίας έχει δημιουργήσει ο ίδιος μέσω της υπεραξίας, των φόρων και των εισφορών κοινωνικής ασφάλισης. Αν χρειαστεί, θα τον καταστήσουν ανίκανο, θα τον εγκλείσουν και θα τον δολοφονήσουν με ευθανασία. Η διαμαρτυρία που εμπεριέχεται στην ασθένεια ως προοδευτική της στιγμή μπορεί μόνο να γίνει συνειδητή, να αρθρωθεί και να εκδηλωθεί με τη μορφή αντίστασης στη συλλογική κατάργηση του ρόλου του αντικειμένου”.
Επομένως, το ζήτημα είναι να συνειδητοποιήσουμε τον ρόλο του αντικειμένου στον οποίο ο καθένας τοποθετείται από την κρίση με το πρόσχημα της καταπολέμησης του κορωνοϊού, και να αναπτύξουμε από κοινού δράση από την οδύνη αυτού του ρόλου του αντικειμένου.
ΙΙΙ. Δήλωση άρνησης του εμβολιασμού
Ένα σημαντικό βοήθημα για την αντιμετώπιση του θέματος του εξαναγκαστικού εμβολιασμού, μπορεί να είναι η εξής Δήλωση Άρνησης του Εμβολιασμού η οποία, επικαιροποιημένη για την παρούσα κατάσταση, στηρίζεται σε μια δήλωση που έχει συνταχθεί από τους συνηγόρους σε θέματα αρρώστιας του KRANKHEIT IM RECHT που δημιουργήθηκε από τη Σοσιαλιστική Κοινότητα Ασθενών και του Μετώπου Ασθενών, με αφορμή την καταγγελία κατά των Χοίρων του ΠΟΥ και των σατράπηδων του στη Γερμανία το 2009. Βλ. http://www.spkpfh.de/WHO_Strafanzeige_GR.htm
Δήλωση άρνησης του εμβολιασμού Με την παρούσα αρνούμαι να εμβολιαστώ. Η βούληση μου αποτελεί δικαίωμα ύψιστης προτεραιότητας. Η άρνηση μου είναι νομικά δεσμευτική για τον ιατρό. Σύμφωνα με τις Διακηρύξεις του Τόκυο και της Λισσαβόνας της Παγκόσμιας Ιατρικής Ένωσης, απαγορεύεται παγκοσμίως σε όλους τους γιατρούς να ενεργούν κατά της βούλησης του ασθενούς. Σε κανέναν ιατρό δεν επιτρέπεται να εξαναγκάσει τον ασθενή να αποδέχεται ιατρικές αγωγές όπως, στην προκειμένη περίπτωση, τον εμβολιασμό. Οι ιατρικοί κανόνες αυτοί επέχουν θέση νόμου και είναι δεσμευτικοί για κάθε ιατρό. Νομικές εντολές οι οποίες αντιβαίνουν στις διακηρύξεις αυτές δεν πρέπει να ληφθούν υπ’ όψιν από κανέναν γιατρό. Κάθε εμβολιασμός που διεξάγεται παρά τη θέληση μου, στοιχειοθετεί την αξιόποινη πράξη της πρόκλησης επικίνδυνης ή σοβαρής σωματικής βλάβης έως και της προμελετημένες και με ύπουλο, δόλιο τρόπο διαπραγμένης απόπειρας ανθρωποκτονίας. Ακόμα και η προσπάθεια που επιχειρείται, δια της απειλής, για να παρέχω τη συγκατάθεση μου στον εμβολιασμό συνιστά αξιόποινη πράξη και τιμωρείται ως παράνομη βία. Είναι ήδη γνωστό ότι τα χρησιμοποιούμενα γενετικά εμβόλια προκαλούν φλεβική φλεβοθρόμβωση (CVST). Πολλοί που εμβολιάστηκαν με αυτά τα εμβόλια αναφέρουν: αιχμηρούς πονοκεφάλους, ναυτία και εμετό, διαταραχές της όρασης και της ακοής, διαταραχές της ομιλίας και της ισορροπίας, παράλυση, που ανεβαίνει από τα πόδια μέχρι θανατηφόρα αναπνευστική παράλυση, απώλεια του κινητικού ελέγχου, το λεγόμενο σύνδρομο chorea-huntigton. Αυτά είναι τα βασικά συμπτώματα της CVST. Επιπλέον, αυτά τα γενετικά εμβόλια οδηγούν στο σχηματισμό θρόμβων αίματος στις βαθύτερες φλέβες των ποδιών και των χεριών, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε απειλητική για τη ζωή πνευμονική εμβολή. Επιπλέον, ο σχηματισμός θρόμβωσης στα μικρά αγγεία των πνευμόνων, καθώς και σοβαρές και θανατηφόρες πηκτικοπάθειες (διάχυτη ενδοαγγειακή πήξη – DIC), γεγονός που έχει ήδη οδηγήσει σε προσωρινή διακοπή του εμβολιασμού σε αρκετές χώρες. Αποκρύπτεται σκόπιμος ένας μεγάλος αριθμός άλλων συστατικών ουσιών. Κατά συνέπεια πρέπει να αναμένονται και περαιτέρω περιπλοκές επικίνδυνες για τη ζωή, όπως π.χ. εκείνες που προκαλούνται εξ’ αιτίας των μη προβλέψιμων αλλεργικών αντιδράσεων μέχρι και του θανάτου από αλλεργικού σοκ. Όλες αυτές οι βλάβες είναι τεκμηριωμένες και γνωστές στους γιατρούς.* Παρεμπιπτόντως, το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της τρέχουσας, νέας διαδικασίας εμβολιασμού δεν είναι μόνο αυτό που ήδη εκδηλώνεται ως βλάβη, αλλά μάλλον ο νέος μηχανισμός δράσης. Ο επικεφαλής της Moderna, δηλ. της εταιρίας που κατασκεύασε ένα από τα δυο γενετικά εμβόλια, το ανακοίνωσε ανοιχτά: «Βρήκαμε έναν τρόπο να χακάρουμε το ανθρώπινο λειτουργικό σύστημα». Σε όποιον εμβολιάζεται τώρα, και αυτό σημαίνει: αντιμετωπίζεται με «γονιδιακή θεραπεία», από εδώ και στο εξής οποιοσδήποτε ιός, όσο ακίνδυνος κι αν είναι, που εισέρχεται στο σώμα του μπορεί να μεταλλαχθεί σε θανατηφόρο υπερόπλο από το προηγουμένως εμβολιασμένο «εργοστάσιο γονιδίων». Εξάλλου, ο πραγματικός αριθμός των ανθρώπων των οποίων οι θάνατοι οφείλονται στον εμβολιασμό με γονιδιακά εμβόλια αποκρύπτεται σκόπιμα, τα πιστοποιητικά θανάτου παραποιούνται εν γνώσει ή εν αγνοία τους, ιδίως όταν δεν διενεργούνται νεκροψίες και οι νόμοι περί αποτέφρωσης έχουν χαλαρώσει επικίνδυνα παγκοσμίως (π.χ. στο Ηνωμένο Βασίλειο στο πλαίσιο του νόμου για τον κορωνοϊό του 2020) και οι ιατροδικαστές και οι παθολόγοι παγκοσμίως σιωπούν εκκωφαντικά για το θέμα.** Το γεγονός ότι ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων και ο Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ, υπό την πίεση του ΠΟΥ, χορήγησαν έγκριση για χρήση σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στους κατασκευαστές αυτών των γονιδιακών εμβολίων, χωρίς να πληρούν τα κριτήρια της κανονικής νομικής τους έγκρισης (επαρκείς διαδικασίες δοκιμών και εξετάσεων), δεν απαλλάσσει τον γιατρό που πραγματοποιεί τον εμβολιασμό από την ποινική του ευθύνη. Υπό το πρίσμα του ποινικού δικαίου πρόκειται για την πρόκληση σοβαρής και επικίνδυνης σωματικής βλάβης, και για μια προμελετημένη και δόλια απόπειρα ανθρωποκτονίας. Υπό το πρίσμα του αστικού δικαίου ισχύει ότι ο γιατρός ευθύνεται απεριόριστα σε αποζημίωση για όλες τις σωματικές βλάβες που θα υποστώ εξ’ αιτίας του εμβολιασμού. Εν πλήρη γνώση αυτής της πραγματικής κατάστασης, σε ανταπόκριση δε της θέσης του εγγυητή που ο ίδιος κατέχει (θεσπισμένη υποχρέωση και ευθύνη του γιατρού να προστατέψει τον ασθενή με κάθε τρόπο), και προς αποφυγήν μιας μήνυσης κατά του ιδίου σε αντίθετη περίπτωση ο υπογράφων ιατρός δηλώνει ότι δεν θα προβεί στη χορήγηση εμβολιασμού παρά τη θέλησή μου. Ο γιατρός θα εναντιωθεί επίσης σε όλες τις προσπάθειες, π.χ. διοικητικής φύσεως, που εξασκούνται εναντίον μου για να εξαναγκαστώ να δώσω τη συγκατάθεση μου. Οι προαναφερόμενες διακηρύξεις της Παγκόσμιας Ιατρικής Ένωσης απαιτούν από τον ιατρό να δραστηριοποιείται και για το σκοπό αυτό. Υπογραφή του γιατρού, ονοματεπώνυμο του γιατρού, τόπος και ημερομηνία |
* Όποιος αμφισβητεί τις βλάβες που αναφέρθηκαν, να απευθυνθεί στον Ευρωπαϊκό Οργανισμός Φαρμάκων
** Βλ. «Νεκροτόμος της Χαιδελβέργης φωνάζει για περισσότερες νεκροψίες σε εμβολιασμένους», ΧΑΣΤΕΡΙΑ – 9 Αυγούστου 2021
Εάν ο γιατρός θα υπογράψει, καταφέρατε να επιβάλλεται τη θέληση σας κατά του γιατρού και ο εμβολιασμός δεν θα διεξαχθεί.
Εάν ο γιατρός δεν θα υπογράψει, να σημειώσετε κάτω από τη πιο πάνω δήλωση το ονοματεπώνυμο του ιατρού, καθώς και τόπο και ημερομηνία, και να προσθέσετε: ο / η γιατρός (ονοματεπώνυμο του γιατρού) αρνείται την υπογραφή. Και με αυτόν τον τρόπο η άρνηση σας του εμβολιασμού τεκμηριώνεται και ο εμβολιασμός δεν θα διεξαχθεί.
Κατά τα άλλα ισχύει και εδώ: να βρίσκεται πάντα πλάι σας ένα άτομο συμπαράστασης εξουσιοδοτημένο από εσάς (μπορεί να συμπαρασταθούν και περισσότερα από ένα άτομο).
IV. ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΡΡΩΣΤΙΑΣ
Για το ενδεχόμενο εισαγωγής σε κλινική ή άλλου είδους κράτησης
Ένα άλλο σημαντικό εργαλείο αντίστασης κατά της δικτατορίας των αναγκαστικών εμβολιασμών (δικτατορία – Dictatorship), είναι το ακόλουθο πληρεξούσιο για βοήθεια σε θέματα ασθένειας, προσαρμοσμένο για όλα τα ενδεχόμενα.
ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΡΡΩΣΤΙΑΣ Για το ενδεχόμενο εισαγωγής σε κλινική ή άλλου είδους κράτησης Ο / η υπογράφων, ………………………………………………………………., γεννημένος/η στις ………………., Ο / η συμπαραστάτης / συνήγορός μου δικαιούται να υπερασπίζει τα συμφέροντα μου και να με αντιπροσωπεύσει σε όλες τις υποθέσεις που συσχετίζονται με τον τωρινό εγκλεισμό μου. Ο / η συμπαραστάτης / συνήγορος μου δικαιούται, σε περίπτωση αναγκαστικής ιατρικής αγωγής, να ερευνήσει και να διασαφηνίσει όλες τις πραγματικές καταστάσεις και όλα τα περιστατικά, και συγκεκριμένως εις την κρίση του να υποβάλλει μήνυση κατά των υπεύθυνων ιατρών για όλους τους νομικούς λόγους. Απαλλάσσω δια της παρούσας όλα τα τρίτα πρόσωπα από τη δέσμευσή τους για τη διατήρηση του απορρήτου προς το συμπαραστάτη / συνήγορο μου. Ο / η συμπαραστάτης / συνήγορος μου δικαιούται να γνωρίσει όλους τους φακέλους και όλα τα έγραφα που με αφορούν και να παραλάβει φωτοαντίγραφα επί αυτών. Ο / η συμπαραστάτης / συνήγορος μου πρέπει να ενημερώνεται λεπτομερώς για όλα τα ιατρικά θέματα και τις ιατρικές αγωγές που αφορούν το άτομο μου, ειδικότερα σε σχέση με τις ουσίες που μου έχουν χορηγηθεί (ποσότητα, τρόπος επίδρασης, εμπορική ονομασία, ονομασία της δραστικής ουσίας και των συστατικών, κλπ.). Το παρόν πληρεξούσιο συμπεριλαμβάνει και το δικαίωμα να με αντιπροσωπεύσει στις περιπτώσεις απειλής διορισμού μόνιμης κηδεμονίας ή επιτροπείας για το άτομο μου, καθώς επίσης και σε όλες τις υποθέσεις που αφορούν τα περί του οίκου μου και της περιουσίας μου. Ο / η συμπαραστάτης / συνήγορος μου δικαιούται να κινήσει όλα τα αναγκαία νομικά μέσα ή να κινηθεί δια της δικαστικής οδούς ενώπιων των δικαστηρίων όλων των βαθμίδων, και, αν χρειαστεί, να διορίσει δικηγόρους για λογαριασμό μου. Ο / η συμπαραστάτης / συνήγορός μου πρέπει να πληροφορείται άμεσα για όλα τα μέτρα που αφορούν το άτομό μου (επικοινωνώντας στη πιο πάνω διεύθυνση του συμπαραστάτη / συνηγόρου μου). Παράρτημα: Στην περίπτωση θανάτου μου, το πτώμα μου πρέπει να αχρηστευτεί αμέσως ή το γρηγορότερο δυνατόν*, ώστε να είναι ακατάλληλο για κάθε είδους ιατρικής χρήσης. Να μη πραγματοποιηθεί καμία λήψη οργάνων και όλα τα σχετικά, και ενδεχομένως να ασκηθεί ποινική δίωξη. Το ίδιο ισχύει και για κάθε ιατρική αγωγή συμπεριλαμβανομένων κάθε είδους ιατρικών παρεμβάσεων, και τούτο εξ’ αρχής. Ημερομηνία …………………….. Υπογραφή…………………………………………………………. (Έχει κατατεθεί ένα αντίγραφο) * Αποτέφρωση: Ναι / Όχι |
Επιπλέον, θα ήθελα να επισημάνω ότι τόσο η δήλωση άρνησης εμβολιασμού όσο και το πληρεξούσιο για βοήθεια σε θέματα ασθένειας, είναι ενσωματωμένα σε μια συγκεκριμένη πρακτική και θεωρία που έχουν αναπτυχθεί από τους αγώνες των συγκρουσιακών ασθενών ενάντια στην ιατρική τάξη με την έναρξη της Σοσιαλιστικής Κοινότητας Ασθενών (SOCIALIST PATIENTS’ COLLECTIVE) και τη συνέχισή της στο Μέτωπο Ασθενών (PATIENTS’ FRONT) επί δεκαετίες. Οι ίδιοι δίνουν τις ακόλουθες συμβουλές και εξηγούν:
Πώς να χρησιμοποιήσετε το πληρεξούσιο για συμπαράσταση σε θέματα αρρώστιας
Αναγκαστικός εγκλεισμός, αναγκαστική θεραπεία – υπάρχει τέτοιο πράγμα; Κάθε θεραπεία είναι αναγκαστική θεραπεία. Η ψυχιατρική είναι μόνο το μικρότερο μέρος του συνόλου. Καμία ασθένεια δεν ζητά θεραπεία και ιατρική αγωγή, αντ’ αυτού απαιτεί τη νεα-επανάσταση δυνάμει της αρρώστιας, τη νέα επανάσταση λόγω της ασθένειας.
Βεβαιωθείτε εγκαίρως ότι έχετε έναν συμπαραστάτη / συνήγορο σε θέματα ασθένειας (κάποιον που επιλέγετε εσείς και τον οποίο προετοιμάζετε για το σκοπό αυτό. Αλλά όχι δικηγόρος, σίγουρα όχι γιατρός, όχι φοιτητής ιατρικής, με λίγα λόγια όχι «ειδικός»- γιατί ο κηδεμόνας δεν θα αργήσει να έρθει. Τότε προσοχή! Μόνο αυτό που κάνετε εσείς οι ίδιοι στο θέμα της απελευθέρωσης μετράει).
Αυτό το κάνουν ήδη πολλοί σε όλο τον κόσμο. Οι εποχές των συζητήσεων έχουν τελειώσει. Το χαμηλότερο επίπεδο επίθεσης κατά της αναγκαστικής θεραπείας για όλους είναι το δικαστικό επίπεδο. Η νομική καταγγελία, μια καταγγελία για όλους τους νομικούς λόγους, ενάντια σε οποιαδήποτε εισβολή ή επίθεση, είναι το λιγότερο (το κείμενο: «για όλους τους νομικούς λόγους» είναι αρκετό. Περισσότερα «νομικά επιχειρήματα» -όπως νομικά άρθρα- δεν χρειάζονται σε καμία νομική μήνυση. Γιατί να γλιτώσει ο εισαγγελέας οποιαδήποτε εργασία;). Ο συμπαραστάτης (θα μπορούσε επίσης να είναι περισσότεροι, ταυτόχρονα και εναλλάξ) πρέπει επίσης να ελέγχει τη δικαιοσύνη, ακόμη και πέραν ενός iustitium, δηλ. της απραξίας της δικαστικής εξουσίας. Οτιδήποτε άλλο, για παράδειγμα η λεγόμενη ψυχιατρική διαθήκη (αναπαύσου εν ειρήνη!), η λεγόμενη διαθήκη εν ζωή, η εκ των προτέρων οδηγία για την υγειονομική περίθαλψη ή ο πληρεξούσιος για την υγειονομική περίθαλψη, είναι στην πραγματικότητα συνεργασία, υποκρισία και προδοσία.
Με τα λόγια του SPK/PF(H):
“Επομένως: Το να πάρετε θέση υπέρ της αρρώστιας είναι η αρχή, ο πόλεμος εναντίον των γιατρών είναι το στρατηγικό κύριο σημείο, αν αυτό παραλείπεται κανένα τέλος της καταπίεσης και καμία αρχή της απελευθέρωσης σε κανένα από τα απελευθερωτικά κινήματα δεν θα είναι ποτέ εφικτό, καμία Utopathie (πραγματοποίηση της ουτοπίας μέσω της αρρώστιας), δηλαδή: πραγματοποίηση και εκπλήρωση του ανθρωπίνου είδους, ποτέ. Λοιπόν, τότε, τα πάντα από μια μόνο πηγή, ως μια και μόνο οντότητα (alles aus einem Guss, all in one piece), δηλαδή: αρχή, μέθοδος και στόχος. Αυτό είναι που ονομάζουμε Diapathik (γνώση δια της αρρώστιας) επειδή είναι μια υλιστική διαλεκτική, μια υλιστική διαλεκτική για πρώτη φορά, υλιστική επειδή είναι δεδομένη στην ουσία της δυναμικής της ασθένειας, το ανθρώπινο είδος που πρέπει να δημιουργηθεί είναι το αντίστοιχο ενεργειακό πεδίο της έντασης, η δύναμη της αρρώστιας είναι η κινητήρα δύναμη που εκδηλώνεται κατά τη διαδικασία, αναγνωρίσιμος με τις επιδράσεις και τα αποτελέσματα που διασπούν την κυριαρχούσα πραγματικότητα και δημιουργούν μια νέα πραγματικότητα. Αυτή είναι η θεωρία μας για την επανάσταση. Και η πρακτική, η Pathopraktik (πρακτική δια μέσου της αρρώστιας). Όλοι μας, παρ’ όλες τις διαφορές μας μεταξύ μας, είμαστε εδώ και πολύ καιρό πολύ στενά συνδεδεμένοι μεταξύ μας, τουλάχιστον τόσο στενά όσο στενά συνδέεται η ασθένεια με τον καθένα μας ξεχωριστά. Αυτή είναι η ισχυρότερη δεσμευτική δύναμη. Όσοι προσπαθούν να διαχωρίσουν θα το βιώσουν.
Η επανάσταση αποτελεί δύναμη αρρώστιας, αλλιώς δεν θα ήταν!”
Αφήστε ένα σχόλιο