του Γρηγόρη Αντωνάκου
Το παρόν αποτελεί απάντηση στο άρθρο του κου Β. Μητράκου, το οποίο δημοσιεύθηκε στις παρακάτω ιστοσελίδες.
Δυστυχώς, καμία εξ αυτών δεν ανταποκρίθηκε στο αίτημά μου για δημοσίευση της απάντησης αυτής.
https://www.notospress.gr/ygeia/story/69194/antiemvoliastes-8-pseydoepixeirimata
Μέσα στον ισλαμικού χαρακτήρα φανατισμό που έχουν αναπτύξει οι κυβερνήσεις, ώστε να εμβολιάσουν όσο περισσότερο κόσμο μπορούν ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ, ως συμμετοχή στην προπαγάνδα τέθηκαν και τα παρακάτω «ψευδο-επιχειρήματα» κατά του εμβολίου και των εμβολιασμένων, με τις αντίστοιχες «απαντήσεις» οι οποίες φιλοδοξούν να αποδημήσουν το κίνημα εναντίον του σκευάσματος το οποίο παρουσιάζεται ως εμβόλιο κατά του SARS-CoV-2, και όχι κατά του εμβολιασμού ως ιατρική πρακτική:
1ο «ΨΕΥΔΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ»: «Κι εσείς (οι εμβολιασμένοι) κολλάτε και μεταδίδετε τον κορωνοϊό. Οπότε ποια είναι η διαφορά;»
«ΑΠΑΝΤΗΣΗ»: Τα εμβολιασμένα άτομα έχουν λιγότερες πιθανότητες να μεταδώσουν λοιμώδη νόσο σε άλλους. Έτσι, τα άτομα που εμβολιάζονται συμβάλλουν στην προστασία των ατόμων που δεν μπορούν να εμβολιαστούν. Σε αυτά περιλαμβάνονται: βρέφη, παιδιά, ηλικιωμένοι, άτομα με εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα. Οι ομάδες αυτές επωφελούνται από τον εμβολιασμό των άλλων, διότι κατά αυτόν τον τρόπο η νόσος δεν μπορεί να εξαπλωθεί στην κοινότητα.
ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οι ομάδες που αναφέρονται, και πιθανότατα κι άλλες ακόμα, ΠΑΝΤΑ κινδύνευαν περισσότερο από τον γενικό πληθυσμό. Ένας χρόνιος καπνιστής με ΧΑΠ, έχει πάμπολλες πιθανότητες να καταλήξει στην εντατική ή και να καταλήξει (.-) όχι μόνο απ’ την εποχική γρίπη, αλλά ακόμα κι από κοινό κρυολόγημα. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της ιατρικής κατά την οποία καλούνται υγιείς άνθρωποι να εκτελέσουν ιατρικές πράξεις, εγχύοντας αμφιβόλου ποιότητας και αποτελεσματικότητας σκευάσματα -οι κλινικές δοκιμές εκτιμάται πως θα ολοκληρωθούν στις 2 Μαΐου 2023 {https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04368728}- στο σώμα τους. Εκτός αυτού, μιας και η «απάντηση» ξεκίνησε με την φράση «…έχουν λιγότερες πιθανότητες να μεταδώσουν λοιμώδη νόσο…», εμείς οι ψεκασμένοι συνωμοσιολόγοι, που έχουμε το θέμα μας με τις «συμπτώσεις», βρίσκουμε πολύ «συμπτωματικό» το γεγονός πως λιγότερο από ένα έτος πριν την έκρηξη της λεγόμενης πανδημίας, ο ΠΟΥ άλλαξε τον ορισμό του εμβολίου, και από «ένα φαρμακευτικό σκεύασμα το οποίο προκαλεί ανοσία» τον έκανε «ένα φαρμακευτικό σκεύασμα το οποίο προκαλεί ανοσολογική απάντηση». Αυτός, εξάλλου, είναι και ο λόγος για τον οποίον οι τεραστίου κύρους επιστήμονες οι οποίοι υποστηρίζουν το αφήγημα περιφερόμενοι στα κανάλια, μόλις έγινε φανερό στο κοινό πως και οι εμβολιασμένοι κολλάνε, νοσούν και μεταδίδουν, άλλαξαν την λέξη «ανοσία» με τις λέξεις «ανοσολογική απάντηση».
2ο «ΨΕΥΔΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ»: «Τι σε νοιάζει εσένα; Αφού είσαι εμβολιασμένος, γιατί φοβάσαι εμάς τους ανεμβολίαστους;»
«ΑΠΑΝΤΗΣΗ»: Σε ορισμένες περιπτώσεις, ένα άτομο μπορεί να προσβληθεί από μια νόσο ακόμη κι αν έχει εμβολιαστεί. Ωστόσο, τα συμπτώματα που παρουσιάζει είναι ηπιότερα και η ανάρρωση ταχύτερη. Επομένως οι ανεμβολίαστοι απειλούν με διασπορά του κορωνοϊού όλη την κοινότητα, εμβολιασμένους και μη. Κανένας εμβολιασμένος ΔΕΝ θέλει να «κολλήσει» κορωνοϊό από τους ανεμβολίαστους, έστω κι αν θα περάσει την αρρώστια με ήπια συμπτώματα και θα αναρρώσει ταχύτερα. Πέραν τούτου η μετάδοση του κορωνοϊού δεν έχει να κάνει μόνο με τον κίνδυνο για την υγεία του αθώου συνάνθρωπου αλλά και με μια σειρά άλλων σοβαρότατων συνεπειών για την Υγεία, την Οικονομία, την Κοινωνία, την Εκπαίδευση, την Εργασία, τον Πολιτισμό κ.λπ, κ.λπ, συνέπειες που τις πληρώνουμε όλοι.
ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ: Όπως ανέφερα πιο πάνω, είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της ιατρικής που μας ζητούν να εμβολιαστούμε για τους άλλους. Όπως επίσης είναι η πρώτη φορά που εμβολιαζόμαστε για γλιτώσουμε το κόστος ιατρικών πράξεων, για να μπορούμε να μπαίνουμε ελεύθερα σε μαγαζιά και καταστήματα (όχι σε δικαστήρια, νοσοκομεία, οδοντιατρεία κ.λπ, κ.λπ), για 150€ ή 50GB ή, έστω για να νοσήσουμε ηπιότερα. Μέχρι τώρα ΟΛΟΙ μας εμβολιαζόμασταν για να μην αρρωστήσουμε. Τελεία. ΟΛΑ τα εμβόλια του παρελθόντος τα οποία φέρνουν ως παράδειγμα οι «εμβολιαστές», αυτό ακριβώς έκαναν: σου δημιουργούσαν ανοσία (επανέρχομαι στην «σύμπτωση» της αλλαγής του όρου «εμβόλιο»). Όσο αφορά στην καραμέλα του κοινού καλού, και με αφορμή το γεγονός πως κάθε σκεύασμα το οποίο εγχέεις μέσα στο σώμα σου εμπεριέχει ένα ρίσκο -μικρότερο ή μεγαλύτερο, με την λήξη του Β’ Π.Π, «οι νικητές του πολέμου», «οι ελεύθεροι λαοί», «οι δημοκρατικές κοινωνίες», διακήρυξαν στις δίκες της Νυρεμβέργης πως δεν επιτρέπουμε την θυσία ούτε ενός, ακόμα και για το καλό της ανθρωπότητας. Στο τέλος τέλος, όλα τα σύγχρονα δημοκρατικά καθεστώτα -όπως αυτό στο οποίο υποτίθεται πως ζούμε- έχουν ως πρωταρχική αρχή την ελευθερία του ατόμου και όχι το κοινό καλό.
3ο «ΨΕΥΔΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ»: «Δικό μου είναι το σώμα, ότι θέλω το κάνω!»
«ΑΠΑΝΤΗΣΗ»: Σώμα, όμως, έχουν και οι εμβολιασμένοι και θέλουν να το προφυλάξουν από την υπερμετάδοση του ιού που κάνουν οι αρνητές του εμβολίου. Το σύνθημα «αυτό το σώμα είναι δικό μας» δεν σημαίνει ότι έχουν δικαίωμα να το μετατρέπουν σε υγειονομική βόμβα κατά της κοινωνίας. Όπως είπε κι έγραψε πρόσφατα (12 Ιουλίου 2021) ο ακαδημαϊκός Θεοδόσης Τάσιος, απευθυνόμενος στους αρνητές του εμβολίου: «Μην αγαπάς τον πλησίον σου. Αλλά να συμβάλεις στο θάνατό του; Έλεος. Πρώτον με τη σίγουρη αρρώστια σου εγώ θα πληρώσω για να μην πεθάνεις και να γίνεις καλά. Και δεύτερον, και κυριότερο, υπάρχει ένα λάθος μεγάλο λογικής. Δεν πρόκειται για το σώμα σου. Προσφέρεις ξενοδοχειακές υπηρεσίες στον ιό: έλα να σε φιλοξενήσω, έλα πουλάκι μου να κάνεις μεταλλάξεις, να δυναμώσεις, να διαιωνιστείς, έλα να απειλήσεις αυτούς τους ηλίθιους τους υπόλοιπους. Γίνονται ξενοδόχοι του θανάτου. Αυτό δεν το δέχομαι».
ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ: Κατ’ αρχάς από πότε έγινε «σίγουρη η αρρώστια μου»; Μάλλον από τότε που ο ίδιος ο πρωθυπουργός δήλωσε δημόσια πως πρέπει όλοι να λαμβάνουμε μέτρα σαν να είμαστε ήδη ασθενείς. Ο κος Τάσιος, ως ακαδημαϊκός, θα έπρεπε να είναι απ’ τους πρώτους που θα καταδίκαζαν τέτοια λογική, η οποία μας μεταβάλει από ελεύθερους πολίτες σε πρόβατα στο κοπάδι. Αν, απ’ την άλλη τον ενοχλεί το γεγονός πως η κοινωνία συνεισφέρει οικονομικά υπέρ της υγείας των μελών της, μπορεί άνετα να μεταναστεύσει σε μια σύγχρονη αγγλοσαξωνική – προτεσταντική χώρα, όπου στο άκουσμα του όρου «δημόσια ασφάλιση» γελάνε κι οι πέτρες. Υπερμετάδοση θα κάνουν πολλοί ασθενείς που θα κυκλοφορούν ελεύθερα ή πολλοί εμβολιασμένοι οι οποίοι μεταδίδουν μεν -με την βούλα του κράτους και των «ειδικών», πλέον- αλλά κυκλοφορούν με λιγότερες προφυλάξεις απ’ τους υπόλοιπους. Το χειρότερο είναι η λογική η οποία μας ωθεί να αποδεχτούμε επιχειρήματα σαν το παραπάνω. Από ελεύθεροι άνθρωποι οι οποίοι πρόβαλαν τα στήθια τους στα στενά των Θερμοπυλών ή στις ραχούλες του Μοριά και της Ρούμελης ή στα βουνά της Βορείου Ηπείρου και στα οχυρά του Ρούπελ, γίναμε φοβισμένα ανθρωπάκια που τρέμουν για την δουλίτσα, την ζωούλα ή/και την βολή τους, και δεν καταλαβαίνουν πως όποια ελευθερία απολαμβάνουμε σήμερα την οφείλουμε σε ανθρώπους οι οποίοι ΔΕΝ έβαλαν την «υγεία πάνω απ’ όλα».
4ο «ΨΕΥΔΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ»: «Με την υποχρεωτικότητα καταπατούνται οι Συνταγματικές ελευθερίες και τα ατομικά δικαιώματα.»
«ΑΠΑΝΤΗΣΗ»: Η δημόσια υγεία (η υγεία των πολιτών στο σύνολό τους) και η προστασία ή πρόληψη μιας επιδημίας αποτελεί κατά το Σύνταγμα ένα ρητά προστατευόμενο συλλογικό αγαθό, που προβλέπεται σε περισσότερες συνταγματικές διατάξεις, όπως τα άρθρα 5 παρ. 2 και 5 με την ερμηνευτική δήλωση, 18 παρ. 3 και 22 παρ. 4. (παρ. 11) Θεμελιώνεται, επίσης, στη γενική υποχρέωση του κράτους να «μεριμνά για την υγεία των πολιτών» (άρθρο 21 παρ. 3 Συντάγματος). Το συλλογικό δικαίωμα στην υγεία, όπως και τα άλλα θεμελιώδη δικαιώματα, αλλά ειδικά αυτό κατά μείζονα λόγο, αποτελεί αντικείμενο του καθήκοντος προστασίας του κράτους κατά το άρθρο 25 παρ. 1 εδ. β΄ Συντάγματος.(παρ. 12). Επομένως, Συνταγματικό δικαίωμα και υποχρέωση είναι ο εμβολιασμός κι όχι το αντίθετο. Εξάλλου στην ισχύουσα νομοθεσία προβλέπονται ήδη τέτοιες μορφές πειθαναγκασμού για τον εμβολιασμό π.χ. σε περιπτώσεις εγγραφής παιδιών σε βρεφονηπιακούς σταθμούς, νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία, απαιτώντας πιστοποίηση εμβολιασμού τους για μια κατηγορία παιδικών ασθενειών. Υποχρεωτικός είναι ο εμβολιασμός στους νεοσύλλεκτους στο Στρατό και μάλιστα με 4 εμβόλια: Αντιτετανικό, Αντιμηνιγγιτιδοκοκκικό, Αντιφυματικό και Ηπατίτιδας Β σε ειδικές ομάδες. Ορισμένες κατηγορίες εργαζομένων είναι υποχρεωμένες, εκ του νόμου, να εμβολιάζονται για την προστασία της δημόσιας υγείας. (Οι εργαζόμενοι στις κουζίνες των εστιατορίων, π.χ. εδώ και χρόνια έχουν την υποχρέωση να είναι εμβολιασμένοι για ηπατίτιδα). Για ποιο λόγο, λοιπόν, επιλεκτικά, το «αντιεμβολιαστικό κίνημα» αντιδρά μονομερώς κατά της υποχρεωτικότητας του εμβολίου του κορωνοϊού, ο οποίος αποδεκατίζει την ανθρωπότητα, κι όχι κι εναντίον ΚΑΙ των άλλων υποχρεωτικών εμβολίων;
ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ: Είναι ενδιαφέρον το πως η υποχρέωση του κράτους (να με ενημερώνει συνεχώς για την υγιεινή ζωή και το ενισχυμένο ανοσοποιητικό ώστε να μην αρρωσταίνω εύκολα, να μου παρέχει πρωτοβάθμια φροντίδα αν παρ’ όλ’ αυτά αρρωστήσω, να μου παρέχει νοσηλευτική φροντίδα αν τα πράγματα χειροτερεύσουν) μεταπίπτει σε υποχρέωση του πολίτη (μόνη λύση για να προστατευτούν οι άλλοι είναι να εμβολιαστώ εγώ), ώστε να ερμηνευθεί το Σύνταγμα κατά το δοκούν. Επίσης ενδιαφέρουσες είναι και οι μισές αλήθειες, αφού η ερμηνευτική δήλωση του άρθρου 5 αφορά μόνο την §4 (ατομικά διοικητικά μέτρα) και ΟΧΙ την §5 που αναφέρεται στην προστασία της υγείας του καθενός (ξεχωριστά). Η §3 του άρθρου 18 αναφέρεται στις Ένοπλες Δυνάμεις, ενώ η §4 του άρθρου 22 (το οποίο έχει μόνο 5 παραγράφους και δεν υπάρχει §11) αναφέρεται στην αναγκαστική εργασία και την επίταξη σε καιρό πολέμου. Όπως και να ‘χει το κείμενο του Συντάγματος είναι αυστηρά ιεραρχημένο. Έτσι, μετά το άρθρο 1 (μορφή του πολιτεύματος), ακολουθεί το άρθρο 2 με την §1 «Ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου (όχι των ανθρώπων ή του λαού ή της κοινωνίας κ.ο.κ.) αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας». Και επειδή η Δημοκρατία (όπως και η αλήθεια) είναι δύσκολη υπόθεση για γερά στομάχια και ατσάλινες θελήσεις, που να πάμε στην §2 του άρθρου 1 «Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία»: Αυτό σημαίνει πως αν ο Λαός (ο Λαός, όχι η κυβέρνηση) θέλει να κάψει την χώρα, η χώρα θα καεί. Κι αν ο Λαός θέλει να μείνει ανεμβολίαστος εν μέσω πανδημίας και θανατικού, τότε θα πεθάνουμε όλοι απ’ την νόσο, διότι έτσι γουστάρει ο Λαός. Ας ήταν λοιπόν ελεύθερο το εμβόλιο όπως όλες οι υπόλοιπες ιατρικές πράξεις, να βλέπαμε πόσοι θα το είχαν κάνει, δηλαδή ποια θα ήταν η βούληση του Λαού. Όσο αφορά στα «ήδη υποχρεωτικά» εμβόλια, καταπιείτε επιτέλους την καραμέλα με τον εμβολιασμό των παιδιών. ΜΟΝΟ στην προσχολική αγωγή έχει κάποιος δικαίωμα να αρνηθεί την εγγραφή παιδιού επειδή δεν έχει εμβολιαστεί. Σε όλα, σχεδόν, τα σχολεία της Ελλάδας υπάρχουν παιδιά που δεν έχουν ολοκληρώσει το κρατικό πρόγραμμα εμβολιασμού, ενώ είναι εκατοντάδες -αν όχι χιλιάδες- τα παιδιά που δεν το έχουν καν ξεκινήσει. Στον στρατό, οι υγειονομικές αρχές του ενδιαφέρονται για τα ίδια παιδικά εμβόλια. Όχι μόνο παλαιόθεν είχε ο κάθε νεοσύλλεκτος το δικαίωμα να αρνηθεί τον εμβολιασμό, αλλά φίλοι του γιου μου, οι οποίοι δεν είχαν ολοκληρώσει τον κύκλο του κρατικού εμβολιασμού ως παιδιά (κάτι που δεν τους εμπόδιζε να τελειώσουν το Λύκειο), ρωτήθηκαν όταν παρουσιάστηκαν πριν λίγες ημέρες για το αν έχουν αντίρρηση να εμβολιαστούν. Ως, τέλος, επαγγελματίας στην αδειοδότηση Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, σας διαβεβαιώνω πως οι εργαζόμενοι στην κουζίνα, εδώ και χρόνια, όχι μόνο δεν υποχρεούνται στον εμβολιασμό για την ηπατίτιδα, αλλά δεν αποκλείονται καν ακόμα κι αν είναι φορείς.
5ο «ΨΕΥΔΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ»: «Τα εμβόλια δεν είναι αδειοδοτημένα και είναι πειραματικά. Έπρεπε να αδειοδοτηθούν μετά από 5-10 χρόνια.»
«ΑΠΑΝΤΗΣΗ»: Στις 21 Δεκεμβρίου και στις 6 Ιανουαρίου 2020 η Επιτροπή του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων χορήγησε άδεια κυκλοφορίας υπό όρους για τα εμβόλια που ανέπτυξαν, αντίστοιχα, οι BioNTech, Pfizer και η Moderna, μετά τις θετικές αξιολογήσεις του EMA (Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων) όσον αφορά την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητά τους. Η άδεια κυκλοφορίας υπό όρους υπάγεται σε ένα ελεγχόμενο και άρτιο πλαίσιο που παρέχει διασφαλίσεις τις οποίες πιθανόν να μην παρέχουν οι άδειες χρήσης έκτακτης ανάγκης. Ακόμα, πλήρη άδεια στο εμβόλιο της Pfizer για την COVID-19 πρόκειται να παράσχουν σύντομα οι αρμόδιες αμερικανικές ρυθμιστικές αρχές και η ΕΕ και θα ακολουθήσουν και οι πλήρεις, τυπικές άδειες ΚΑΙ για τα υπόλοιπα εμβόλια. Άραγε, μετά τις πλήρεις αδειοδοτήσεις, θα πάνε οι «αντιεμβολιαστές» να εμβολιαστούν; Ίδομεν. Το ψευδοεπιχείρημα οτι έπρεπε οι επιστήμονες να περιμένουν 5-10 χρόνια για να δώσουν το εμβόλιο, πάνω στα πτώματα εκατομμυρίων ανθρώπων, δεν μπορεί να αποτελεί θέμα σοβαρής συζήτησης: «Υπάρχει, λοιπόν, ένα σκεπτικό που λέει «πού ξέρω εγώ ότι δεν θα πάθω κάτι μετά από 20 χρόνια;». Αυτό είναι τελείως λάθος ως σκεπτικό. Είναι όπως το ανέκδοτο που λέει «έμεινα τρία χρόνια στην ίδια τάξη για να τα μάθω καλύτερα». Την περίοδο που βγήκε η πενικιλίνη, με τον Φλέμινγκ, οι άνθρωποι πέθαιναν από πνευμονία. Πέθαιναν ο ένας μετά τον άλλον. Δηλαδή τότε έπρεπε να πουν «κάτσε να δούμε σε 10 χρόνια τι θα γίνει, αν θα βγάλει κάτι;». Όταν κάτι βγαίνει, έχει ελεγχθεί και αν δεν έχει άμεσες επιπλοκές, εφαρμόζεται στην πράξη.»
ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ξεκινάω από την τελευταία πρόταση: Είναι ψέμα (στο βαθμό που η δήλωση περιορίζεται μόνο στις άμεσες επιπλοκές)! Από την εποχή του Φλέμινγκ η επιστήμη έχει προοδεύσει αλλά και έχει κάνει λάθη απ’ τα οποία έχει διδαχθεί. Στο κάτω – κάτω, τα πρώτα αντιβιοτικά έφτασαν στα ράφια των φαρμακείων μια δεκαετία αργότερα. Έχουν, λοιπόν, θεσπιστεί νόμοι και νόρμες, και έχουν γίνει διεθνείς συμφωνίες βάσει των οποίων καμία ρυθμιστική αρχή φαρμάκων (όπως ο FDA ή ο ΕΟΦ) δεν επιτρέπεται να δώσει τελική έγκριση σε φαρμακευτικό σκεύασμα εάν δεν έχουν προηγηθεί τουλάχιστον 4 χρόνια δοκιμών σε ανθρώπους (με 4 συγκεκριμένες φάσεις). Επαναλαμβάνω, για να μην υπάρξει παρεξήγηση, πόσες ρυθμιστικές αρχές (άρα και πόσα κράτη) μπορούν να δώσουν τελική έγκριση πριν τα 4 χρόνια: ΚΑΜΙΑ & ΚΑΝΕΝΑ. Ο ΠΟΥ επιτρέπει την κατ’ εξαίρεση έκτακτη χρήση (υπό όρους ή -για την ακρίβεια των λέξεων- «υπό συμπληρωματική παρακολούθηση») όταν υπάρχει πανδημία ΚΑΙ δεν υπάρχει φάρμακο για την νόσο. (Ως «συνωμοσιολόγος» που σέβεται τον εαυτό του, δεν μπορώ σ’ αυτό το σημείο να μην κάνω πάλι αναφορά στις «συμπτώσεις». Τόσο στην «σύμπτωση» που -πάλι περί το έναν χρόνο πριν το «θανατικό»- ο ΠΟΥ άλλαξε τον ορισμό και της πανδημίας (πλέον για να χαρακτηριστεί μια νόσος ως πανδημία αρκούν 300 θάνατοι & 20.000 θετικές διαγνώσεις παγκοσμίως!), αλλά και την «έλλειψη» φαρμάκων, για τα οποία αρχίσαμε να μαθαίνουμε μόνο όταν έγινε καλά ο Τραμπ ή ο δικός μας -με το ένα πόδι στον τάφο- Ιερώνυμος). Θα πρέπει να παραδεχτώ πως, την ώρα που γράφω πλέον την απάντηση αυτήν, ο FDA έχει ήδη εγκρίνει την επ’ αόριστο ανανέωση της έκτακτης άδειας της Pfizer, η οποία έληγε τον Αύγουστο. Ποιος, όμως, μπορεί ν’ αποκλείσει πως έπραξε κάτι τέτοιο κάτω από την πίεση του Λευκού Οίκου, αφού ο ίδιος οργανισμός παραδέχτηκε πως το ίδιο έκανε στο τέλος Σεπτέμβρη, όταν, παρά την με συντριπτική πλειοψηφία 16-2 αρνητική εισήγηση της Συμβουλευτικής Επιτροπής Εμβολίων και Συναφών Βιολογικών Προϊόντων ως προς την χορήγηση της 3ης δόσης, ο FDA την ενέκρινε. Όσο για την ασφάλεια των εμβολίων, θα παραπέμψω στην δημόσια συνεδρίαση {https://www.youtube.com/watch?v=WFph7-6t34M} της πιο πάνω Επιτροπής, στην οποία οι επιστήμονες και εμπειρογνώμονες τους οποίους κάλεσε ο ίδιος ο FDA για να επιχειρηματολογήσουν, δήλωσαν πως τα εμβόλια σκοτώνουν 2 ανθρώπους για να σώσουν 1, ενώ καταγγέλθηκαν παραποιήσεις αποτελεσμάτων στα στοιχεία τα οποία γνωστοποίησε η Pfizer στον FDA. Για το τυπικό της υπόθεσης, θα παραπέμψω ξανά στην επίσημη κυβερνητική ιστοσελίδα των Η.Π.Α. {https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04368728}, όπου σαφώς αναφέρεται πως η μελέτη βρίσκεται στην φάση 3 και εκτιμώμενη ημερομηνία λήξης της είναι η 2 Μαΐου 2023. Η «απάντηση», όπως και το μεγαλύτερο μέρος του αφηγήματος, βασίζεται στο μύθευμα των «πτωμάτων εκατομμυρίων ανθρώπων». Για το θέμα αυτό, σας παραπέμπω σε προηγούμενο άρθρο {https://mandataapoekso.blogspot.com/2021/07/blog-post_21.html}, όπου χρησιμοποιώντας τα δικά ΤΟΥΣ νούμερα, καταρρίπτεται η ιστορία του «μεγάλου θανατικού». Με το σκεπτικό αυτό, όντως το «τι θα πάθω μετά από 20 χρόνια» έχει μεγάλη σημασία, ειδικά γι’ αυτούς που κινδυνεύουν ελάχιστα από τον ιό. Είμαι σίγουρος πως οι μητέρες που χρησιμοποίησαν θαλιδομίδη (και πολύ περισσότερο τα 7000 βρέφη τα οποία γεννήθηκαν παραμορφωμένα), ή οι χρήστες αμιάντου (επαναστατικό υλικό όταν πρωτοπαρουσιάστηκε) θα εκτιμούσαν μερικά χρόνια έρευνας παραπάνω. Όσο για το ανέκδοτο, ίσως αστείο για κάποιους, άσχετο, όμως, με θέμα.
6ο «ΨΕΥΔΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ»: «Τα εμβόλια με mRNA τεχνολογία θα επιδράσουν στο DNA μου και θα έχω επιπτώσεις και προβλήματα στο μέλλον.»
«ΑΠΑΝΤΗΣΗ»: «Όχι. Το messenger RNA (mRNA) δεν είναι το ίδιο με το DNA και δεν μπορεί να συνδυαστεί με το DNA μας για να αλλάξει τον γενετικό μας κώδικα. Το mRNA που περιέχεται στο εμβόλιο δεν εισέρχεται στον πυρήνα του κυττάρου όπου βρίσκεται το δικό μας DNA. Δίνει παροδική εντολή στο κύτταρό μας να παράξει μια ειδική πρωτεΐνη του ιού, έναντι της οποίας στη συνέχεια αντιδρά το ανοσοποιητικό μας σύστημα και τελικά εκπαιδεύεται να αντιδρά στον ιό.»
ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ: Θυμόμαστε ακόμα, στις αρχές του χρόνου, γνωστούς τηλεοπτικούς προπαγανδιστές του αφηγήματος να ωρύονται στα συστημικά κανάλια πως το RNA δεν μεταδίδει πληροφορίες προς το DNA. Πράγματι, αυτό αποτελούσε θέσφατο της γενετικής από την ανακάλυψη των μορίων αυτών έως πρόσφατα, το… 1975! Το Νόμπελ Φυσιολογίας & Ιατρικής εκείνου του έτους απονεμήθηκε στους Temin, Baltimore & Dulbecco για τις έρευνες καταπολέμησης καρκινικών κυττάρων βασιζόμενες στην ανακάλυψη του πρώτου εξ αυτών πως μπορούσε να αλλάξει το DNA των καρκινικών κυττάρων με πληροφορίες που θα χορηγούσε μέσω RNA { https://www.nobelprize.org/prizes/medicine/1975/press-release/}. Τα ερωτήματα που δημιουργούνται είναι δύο: α) είναι αρκετές οι μόλις εξαμήνου μελέτες για τον αποκλεισμό της κατά λάθος αλλαγής του DNA απ’ το συγκεκριμένο RNA (θυμίζουμε πως -σύμφωνα με δημόσιες δηλώσεις του CEO της Pfizer κου Bourla- μόλις το 45% του γονιδιώματος ανήκει στον ιό, ενώ το υπόλοιπο…;;;). β) έχουμε εμπιστοσύνη πως οι συγκεκριμένες εταιρίες δεν έχουν λόγο να κάνουν κάτι τέτοιο επίτηδες; Ειδικά το δεύτερο ερώτημα, οφείλεται πάλι σε «συμπτώσεις». Ενώ η χρήση του mRNA ως θεραπεία ανάγεται, όπως είπαμε, στο μακρινό 1975, οι προσπάθειες κατασκευής εμβολίου mRNA χρονολογούνται λιγότερο από δυο δεκαετίες. Παρόλο που η συντριπτική πλειοψηφία των μέχρι τώρα πειραματόζωων ΠΕΘΑΝΕ, μόλις η ανθρωπότητα χρειάστηκε σωτηρία, «ο Θεός έβαλε το χέρι του». Σε μελέτες που στήριξε και το παγκοσμίου φήμης Massachusetts Institute of Technology (MIT) {https://www.pnas.org/content/118/21/e2105968118}, και δημοσιεύθηκαν στο έγκυρο περιοδικό PNAS τον Απρίλιο του 2021, αποδείχθηκε πως το RNA του ιού μπορεί να μεταγραφεί αντίστροφα στο ανθρώπινο DNA, δημιουργώντας ένα DNA «χίμαιρα», όπως το χαρακτήρισαν οι ερευνητές. Αυτό, δικαίως, εγείρει ερωτήματα για το εάν, κατ’ αναλογία, τα ίδια μπορεί να υποστηριχθεί πως ισχύουν και για τα mRNA όλων των εμβολίων, δεδομένου πως και το mRNA του Comirnaty είναι αντίγραφο του mRNA του φυσικού κορωνοϊού.
7ο «ΨΕΥΔΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ»: «Κινδυνεύω από τις παρενέργειες του εμβολίου.»
«ΑΠΑΝΤΗΣΗ»: «Οι παρενέργειες δεν είναι φαινόμενο αποκλειστικά των εμβολίων. Και άλλα φάρμακα, όπως και τρόφιμα, είναι γνωστό ότι προκαλούν παρενέργειες, μερικές σοβαρότερες από άλλες, αλλά τις περισσότερες φορές δεν εκδηλώνεται καμία παρενέργεια. Στις σπάνιες περιπτώσεις που παρατηρηθούν παρενέργειες, είναι σχεδόν πάντα ασήμαντες και δεν διαρκούν για πολύ. Το ίδιο ισχύει και για τα εμβόλια κατά της COVID-19.»
ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ: Τι μπαρούφες είναι αυτές; Το τι φαρμακευτικό σκεύασμα θα βάλεις μέσα στο σώμα σου θα το κρίνεις με τον ίδιο τρόπο με το τι θα φας; Παρ’ όλο που στα ράφια των καταστημάτων υπάρχει πληθώρα συνθετικών και ανθυγιεινών προϊόντων, ένα φαρμακευτικό σκεύασμα περνά από θεσμοθετημένους και αυστηρούς ελέγχους πριν την απόδοσή του στο ευρύ κοινό, και συνεχίζει να ελέγχεται για πάντα (άσχετα αν, εδώ στην Ελλάδα, έχουμε «βγάλει κόκκινη κάρτα» στην κίτρινη κάρτα). Μόνο στην ΕΕ έχουν καταγραφεί πάνω από 2,5 εκ. παρενέργειες -με πάνω από 400.000 πολύ σοβαρές- και περίπου 24.000 θάνατοι. Στο αμερικάνικο VAERS έχουν καταγραφεί 11.000 θάνατοι, ενώ το CDC έχει εγκληθεί στην αμερικάνικη δικαιοσύνη με την κατηγορία της υποκαταγραφής {https://www.pronews.gr/kosmos/1006048_agogi-toy-dikigoroy-trenz-kata-toy-cdc-45000-thanatoi-3-meres-meta-ton-emvoliasmo}, μιας και ο πραγματικός αριθμός των θανάτων εκτιμάται σε πάνω απ’ το τριπλάσιο. Θυμίζω πως η τελευταία προσπάθεια υποχρεωτικού εμβολιασμού, η οποία έγινε το 1975 στις ΗΠΑ από τον πρόεδρο Φορντ για την γρίπη των χοίρων, έληξε ως φιάσκο όταν, μετά από 50εκ εμβολιασμούς, παρουσιάστηκαν 150 θάνατοι και 450 περιπτώσεις Guillain-Barre. Μόνο σπάνιες δεν είναι οι παρενέργειες φαρμάκων και εμβολίων {https://mandataapoekso.blogspot.com/2021/09/covid.html}, ενώ υπάρχουν φάρμακα τα οποία κυκλοφορούσαν χρόνια (έχοντας ολοκληρώσει επιτυχώς τις κλινικές δοκιμές) και σταμάτησαν όταν αποκαλύφθηκαν παρενέργειες οι οποίες εκδηλώθηκαν μετά από χρόνια. Η ίδια η UNICEF, η οποία μπόρεσε να ελέγξει τα 2,5εκ από τα 4,5εκ δηλωθέντων θανάτων, αριθμεί τους θανάτους παιδιών -ανάμεσα στα 2,5 εκ μόνο- στους 8.700 {https://data.unicef.org/topic/child-survival/covid-19/}.
8ο «ΨΕΥΔΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ»: «Ο τάδε έκανε το εμβόλιο και μετά από 10 μέρες πέθανε.»
«ΑΠΑΝΤΗΣΗ»: «Αν πάρουμε ένα εκατομμύριο ανθρώπους και τους ταΐσουμε όλους αρακά. Το ίδιο βράδυ κάποιοι μπορεί να πεθάνουν. Σημαίνει ότι φταίει ο αρακάς;”
ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ: Προφανώς δεν θα δαιμονοποιήσουμε τον αρακά, αλλά είναι στατιστικά σίγουρο πως κάποιοι απ’ αυτούς δεν θα πέθαιναν αν έτρωγαν κάτι άλλο. Επειδή, λοιπόν, δεν μπορούμε να αποδείξουμε πως κάποιος πέθανε ΑΠΟ το εμβόλιο -όπως δεν μπορούν να αποδείξουν πως κάποιος πέθανε ΑΠΟ τον ιό- ακόμα και η ιατρική δουλεύει στον συγκεκριμένο τομέα στατιστικά (πάμπολλες δημόσιες ομιλίες του, πλέον ειδικού, καθ. φαρμακολογίας Δημήτρη Κούβελα). Για τον λόγο αυτό δίνει υπερπολλαπλάσια βαρύτητα σε έναν θάνατο ΜΕΤΑ από εμβολιασμό από μια αντίστοιχη περίπτωση χωρίς παρενέργειες (οι αριθμοί στην προηγούμενη ανταπάντηση είναι χαρακτηριστικοί).
«ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ»: Μέσα από τα ψευδεπίγραφα, αντιεπιστημονικά και κατασκευασμένα επιχειρήματα του «αντιεμβολιαστικού κινήματος» φαίνεται καθαρά ότι πίσω από την ταμπέλα «αντιεμβολιαστές» έχουν στοιχηθεί ετερόκλητες κοινωνικές και πολιτικές ομάδες (η κάθε μια για τους δικούς της σκοπούς), ατομικά – προσωπικά συμφέροντα αλλά και επιδιώξεις ατόμων που βλέπουν το «αντιεμβολιαστικό κίνημα» ως μέσω «δικαίωσης» και «αναγνώρισης» των ματαιωμένων σε άλλα επίπεδα «φιλοδοξιών» τους. Εκτός από τα γενικότερα τεράστια προβλήματα που δημιουργούν οι αντιεμβολιαστές, ανακόπτουν τη δυναμική του μαζικού κινήματος και το αποπροσανατολίζουν από τον σκοπό του για ανάπτυξη της πολιτικής ταξικής συνείδησής του, για την πολιτική ωρίμανσή του, τη μαχητικοποίησή του απέναντι στην τάξη των εκμεταλλευτών και της εξουσίας τους και την υπεράσπιση των διαχρονικών συμφερόντων των εργαζομένων και του λαού. Επομένως, εμβολιαζόμαστε όλοι κατά του κορωνοϊού, για να κερδίσουμε τη ζωή και το μέλλον μας και να είμαστε σε θέση να αγωνιζόμαστε καθημερινά για μια καλύτερη ζωή και μια άλλη δικαιότερη κοινωνία.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Τα «ψευδεπίγραφα, αντιεπιστημονικά και κατασκευασμένα επιχειρήματα» δεν προέρχονται από συνδικαλιστικούς παράγοντες, δημοσίους υπαλληλίσκους και υστερικούς παραθυράκιδες. Προέρχονται από ελαχίστους στο είδος τους όπως ο καθηγητής Δημήτρης Κούβελας, από διεθνώς αναγνωρισμένους ως κορυφή στους τομείς τους όπως ο καθηγητής Γιάννης Ιωαννίδης και ο Sucharit Bhakdi, από νομπελίστες όπως ο Luc Montagnier, ακόμα κι αν -όπως διαχρονικά συμβαίνει- κάποιοι προσπαθούν να καπηλευτούν ένα κοινωνικό κίνημα. Δεν ξέρω ποιες είναι οι «ετερόκλητες κοινωνικές και πολιτικές ομάδες» που βλέπει ο αρθρογράφος, ούτε πώς όσοι δεν επιθυμούν τον εμβολιασμό τους έχουν παρασυρθεί ή αποπροσανατολιστεί. Αντιθέτως, βλέπω 6.500 υγειονομικούς, οι οποίοι προτιμούν να ρισκάρουν το ψωμί των παιδιών τους, παρά να βάλουν στο σώμα τους την ουσία την οποία προτείνουν οι «ειδικοί» και εκβιάζει η κυβέρνηση. Στην δημόσια συνεδρίαση της επιτροπής του FDA (5ο «ψευδοεπιχείρημα»), ο επειγοντολόγος Dr. Joseph Fraiman, στην προσπάθειά του να ζητήσει καλύτερη ενημέρωση και ένταση των προσπαθειών να πειστεί ο κόσμος να εμβολιαστεί, δήλωσε πως η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που δεν επιθυμούν τον εμβολιασμό ή είναι ακόμα σκεπτικιστές, έχουν ανώτερη μόρφωση από τους εμβολιασμένους και είναι σαφώς πιο ενημερωμένοι τόσο για το «εμβόλιο» και όσο και για την COVID από αυτούς. Όσο για τα μαζικά κινήματα με την δυναμική που ανακόπτεται, δεν ξέρω αν εννοεί την υποταγή των ανθρώπων στις πιέσεις και τους εκβιασμούς του κράτους. Αν θες δημοκρατία και βούληση του λαού, κάνε τις έντονες συστάσεις σου για την μάσκα, για την απόσταση, για τον συχνό έλεγχο, για το εμβόλιο, άστα όμως ελεύθερα ώστε να δεις την ανταπόκριση του κόσμου. Αν όντως η πλειοψηφία ακολουθήσει, τα θεσμοθετείς και για τους υπόλοιπους. Εκμεταλλευτής του λαού, όμως, όχι μόνο είναι το κράτος -πολύ καιρό τώρα, με αποκορύφωση τα χρόνια των μνημονίων- αλλά διαχρονικό συμφέρον των εργαζομένων και του λαού είναι να χρησιμοποιεί φαρμακευτικά σκευάσματα που έχουν περάσει τις τυπικές και απαραίτητες διαδικασίες, εναντίον ασθενειών από τις οποίες πραγματικά κινδυνεύει και, το κυριότερο, να αποφασίζει για κάθε ιατρική πράξη ελεύθερα, μετά από σφαιρική και πλήρη ενημέρωση, χωρίς εκβιασμούς κι εκφοβισμούς, όπως ορίζει το Σύνταγμα της Ελλάδος, ο Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας, η σύμβαση του Οβιέδο, κάθε σχετική διεθνής σύμβαση ή κανονισμός τα οποία έχει συνυπογράψει η χώρα μας, και όπως συμφωνούσαν προ κυβερνητικών θώκων, όχι μόνο ο σημερινός υπουργός υγείας {https://www.youtube.com/watch?v=1aWUZKGWK2s}, αλλά και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός το 2009 (σας παραθέτω διάφορους συνδέσμους με τις δηλώσεις του, ελπίζοντας, την στιγμή που διαβάζετε το άρθρο, κάποιος εξ αυτών να μην έχει καταργηθεί)
{https://www.youtube.com/watch?v=Ixt-nVRXrdI}
{https://www.youtube.com/watch?v=gRi1SgemfdM}
{https://www.youtube.com/watch?v=JQnEe8lMPUw}
{https://www.youtube.com/watch?v=wzcg2YSeULs} (5:15)
{https://www.troktiko.org/2021/09/2009.html#.YYfvT51ByUk}
{https://www.facebook.com/watch/?v=2687114601550253}
Ο «εμβολιασμός» έχει ήδη αρχίσει να διαφαίνεται ως ένας φαύλος, ατελέσφορος κύκλος με υπό όρους αποτελέσματα, και υποσχέσεις οι οποίες δεν τηρούνται. Την ζωή μας θα την ξανα-κερδίσουμε όταν απαιτήσουμε όλα τα κεκτημένα τα οποία δόλια, πονηρά, εκβιαστικά μας ροκανίζουν εδώ και 12 χρόνια και τελικά μας υφάρπαξαν τους τελευταίους 22 μήνες.
Γρηγόρης Αντωνάκος
ΕΠΑΜ Βοιωτίας
Άξιος.